Doorgaan naar artikel

Hoe de cowboys van L1 de concurrentie vervalsen

"Met de zomeractie concurreert een publieke instelling als L1 dus met een prijs onder de eigen kostprijs."

Jaarlijks ruim 14 miljoen euro overheidssubsidie krijgen en dan gaan concurreren op de private advertentiemarkt met kortingen tot 80%. Dat is wat L1 doet en dat is pure concurrentievervalsing. De concurrentie het leven zuur maken, op een oneigenlijke, onzakelijke en volledig unfaire manier. Omdat je geen enkel ondernemersrisico loopt, kun je op zo'n wild west-manier de prijzen dumpen. Private ondernemers op de advertentiemarkt hebben het nakijken.

Schrijf je in en ontvang op woensdag en vrijdag onze nieuwsbrief

Inschrijven

Heb je al een account? Log in

Laatste Nieuws

Schrijf je hieronder in voor de nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden