Inhoudsopgave
Een klein deel van de lezers van BV Limburg moet voortdurend inloggen om artikelen te kunnen lezen.
Het probleem is op te lossen door onderstaande zes stappen te volgen.
Stap 1.
Gebruik het apparaat waarmee u de problemen ervaart.
U gaat naar www.debvlimburg.nl en u drukt op een willekeurig artikel.
U krijgt te zien in het artikel een zwarte balk ‘’inschrijven’’.
Eronder staat in het klein ‘’heb je al een account? Log in’’ . U drukt op ‘’log in’’
(zie oranje pijl hieronder)
Stap 2.
U krijgt onderstaand venster te zien. Voer hier uw mailadres in en druk op doorgaan.
Stap 3.
Open het email programma dat u altijd gebruikt. (let op: alle stappen moeten op hetzelfde apparaat worden doorlopen)
Meest gebruikt:
Gmail
Outlook
Apple mail
Stap 4.
Open de email die u ontvangen heeft van BV Limburg.
Druk niet op de zwarte balk ‘’inloggen op BV Limburg’’, maar kopieer de link
die eronder in de mail staat (zie oranje pijl hieronder). Voor een smartphone geldt: Met uw vinger houdt u de blauwe balk ingedrukt, en vervolgens drukt u op ‘’kopieer’’.
Voor een laptop of pc kunt u de balk met de rechtermuisknop kopiëren.
Stap 5.
U gaat naar uw internetbrowser, dit kan bijvoorbeeld Safari, Google Chrome of Internet Explorer zijn.
U ‘’plakt’’ de link die u in stap 4 heeft gekopieerd in de adresbalk en drukt vervolgens op enter, zie de oranje pijl in het voorbeeld hieronder.

Stap 6.
Als het goed is krijgt u nu de melding te zien dat u succesvol bent ingelogd (zie onderstaand voorbeeld) en zal u niet meer telkens opnieuw hoeven in te loggen.
Zorg ervoor dat u niet in 'prive' of 'cognito' modus werkt en mocht u de vraag krijgen om cookies te accepteren, druk dan op 'ja', zo hoeft u minstens een half jaar niet meer opnieuw in te loggen.
Mocht het probleem zich aanhouden neemt u gerust contact met ons op!